I. Postaowienia ogólne
- Sklep internetowy Fuks24.pl prowadzony jest przez firmę Fuks Zadrowscy Spółka Jawna z siedzibą w Wejherowie przy ulicy Rzeźnickiej 8, wpisaną do rejestru przedsiębiorców
- prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Gdańsku, VIII Wydział Gospodarczy pod numerem KRS 0000144542, NIP 958-13-69-414 REGON 192479404 e-mail adrian@fuks24.pl, nr telefonu 58 572 10 12.
- Sklep internetowy fuks24.pl prowadzi sprzedaż towarów z zakresu sprzętu agd, rtv oraz komputerowego.
- Wszystkie ceny podane w sklepie internetowym Fuks24.pl są podawane w polskich złotych (PLN) i są cenami brutto (tj. zawierają wszelkie składniki jak cła i podatki, w tym podatek VAT).
- Wiążąca dla stron jest cena widniejąca przy produkcie w momencie złożenia zamówienia przez Klienta.
- Na każdy sprzedany towar w sklepie internetowym wystawiamy faktury VAT.
- Zawartość sklepu internetowego nie jest ofertą w rozumieniu kodeksu cywilnego. W szczególności informacje o dostępności produktów nie są podstawą do traktowania zawartości sklepu internetowego jako oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego.
II. ZAMÓWIENIA I ICH REALIZACJA
- Zamówienia w sklepie można składać za pośrednictwem systemu internetowego www.fuks24.pl, poprzez pocztę elektroniczną pod adresem adrian@fuks24.pl lub telefonicznie: 58 572 10 12.
- W chwili złożenia zamówienia w systemie sklepu internetowego fuks24.pl, klient automatycznie otrzymuje e-mailem potwierdzenie złożenia zamówienia. Potwierdzenie to nie oznacza przyjęcia zamówienia do realizacji jest jedynie informacją o poprawnym złożeniu zamówienia.
- Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie wszystkich niezbędnych danych, imienia, nazwiska, numeru telefonu, adresu dostawy oraz adresu e-mail. Po przyjęciu zamówienia sprzedawca potwierdzi je telefonicznie lub pocztą elektroniczną.
- Sklep może odmówić realizacji, w momencie braku możliwości potwierdzenia zamówienia w ciągu 3 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia.
- Zawarcie umowy kupna – sprzedaży między sklepem a klientem następuje w momencie potwierdzenia przez pracownika sklepu przyjęcia zamówienia do realizacji. Potwierdzenie odbywa się za pomocą poczty elektronicznej.
- Klient ma prawo do dokonania zmian w zamówieniu do chwili opuszczenia przesyłki magazynu sklepu. Zmiana musi zostać zaakceptowana i potwierdzona za pomocą poczty elektronicznej przez sklep.
- Sklep zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówienia w przypadku trwałej niedostępności zamówionego towaru lub z innych ważnych przyczyn. W szczególności w przypadku, w którym na skutek pomyłki lub usterki technicznej wystąpiłaby oczywista i rażąca niezgodność ceny lub danych prezentowanego produktu.
- Dostawa towaru odbywa się na kilka sposobów:
- Dostawa przez firmę kurierską. Współpracujemy z firmą DB Schenker, Geis, Inpost, UPS.
- Dostawa transportem własnym naszej firmy. (tylko w wybranych dzielnicach trójmiasta które
- obsługujemy własnym transportem).
- Odbiór osobisty w jednym ze sklepów naszej firmy. Tylko na podstawie numeru zamówienia.
- Cennik usług transportowych na stronie w dziale koszty dostawy.
- Formy płatności za zakupy w sklepie Fuks24.pl:
- Przelewem na rachunek bankowy. Podstawą do wysłania towaru jest moment zaksięgowania
- wpłaty na naszym rachunku bankowym.
- Za pobraniem przy odbiorze przesyłki. Maksymalna wartość zamówienia przy płatności za
- pobraniem to 10 000 zł.
- Gotówką w kasie, w przypadku odbioru osobistego w jednym z naszych sklepów.
- W systemie ratalnym. Oferty Banków dostępne na stronie sklepu.
- Czas realizacji zamówienia prezentowany na stronie sklepu to okres od momentu potwierdzenia zamówienia do wysłania paczki. Czas ten liczony jest w dniach roboczych. Do czasu realizacji należy doliczyć czas dostawy. W przypadku
- firmy kurierskiej jest to od 1 do 2 dni roboczych,
- transportu własnego po ustaleniu z konsultantem,
- W trakcie odbioru paczki należy sprawdzić czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu i nie nosi śladów otwierania. Następnie obieramy przesyłkę i w obecności kuriera sprawdzamy zawartość paczki. W chwili stwierdzenia uszkodzenia paczki, lub niezgodności zawartości paczki z zamówieniem, należy spisać protokół reklamacyjny oraz niezwłocznie skontaktować się ze sklepem pod numerem telefonu 58 572 10 12 lub mailowo: adrian@fuks24.pl
III. GWARANCJA, ODPOWIEDZIALNOŚĆ I ZWROT TOWARU
- Wszystkie produkty oferowane w sklepie Fuks24.pl są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
- Produkty posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Warunki gwarancji są określone w druku gwarancji dołączonym do towaru. Reklamacje gwarancyjne należy składać zgodnie z warunkami gwarancji.
- Klient ma prawo reklamować towar zakupiony w naszym sklepie na postawie odpowiedzialności za niezgodność towaru z umową, zgodnie z ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej z dnia 27 lipca 2002 roku. Okres odpowiedzialności na podstawie niezgodności towaru z umową wynosi 24 miesiące.
- Czas na rozpatrzenie reklamacji w związku z niezgodnością towaru z umową wynosi 14 dni.
- W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony, wymieniony na nowy lub w przypadku braku możliwości naprawy lub wymiany zostanie zwrócona równowartość ceny produktu.
- W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia sprzętu z winy użytkownika, wszelkie koszty procedur reklamacyjnych pokrywa klient (koszty przesyłek, ewentualne koszty diagnostyki serwisowej sprzętu).
- W przypadku reklamacji nośników danych (karty pamięci, dyski twarde itp.)sklep nie odpowiada za dane umieszczone na tych nośnikach.
- W okresie 14 dni od daty dostarczenia zamówionego towaru lub jego osobistego odbioru, konsument ma prawo zwrotu towaru bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, zgodnie z przepisami zawierania umów na odległość (zgodnie z art. 7 Ustawy z dnie 2 marca 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów), składając sprzedawcy oświadczenie na piśmie. Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty wyłącznie wtedy, gdy będzie dostarczony do sklepu w oryginalnym, nieuszkodzonym fabrycznym opakowaniu, z kompletną jego zawartością (nie tylko samo urządzenie, ale również wszelkie inne dołączone akcesoria, instrukcje i dokumenty).
- Zwracany towar i dołączone do niego akcesoria nie mogą nosić śladów używania. Towar zwracany w powyższym trybie należy przesłać na adres sklepu (na koszt kupującego) lub dostarczyć osobiście po wcześniejszym pisemnym zgłoszeniu.
- Do przesyłki ze zwracanym towarem należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy, swoje dane personalne oraz numer rachunku bankowego oraz dane posiadacza rachunku na który nastąpi zwrot wartości produktu. (wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy).
- W przypadku odstąpienia od umowy, zwracamy wartość towaru przelewem w ciągu 7 dni roboczych od momentu jego otrzymania. Zwrotowi podlega jedynie należność za zwracany towar. Zwrotowi nie podlegają opłaty dodatkowe, takie jak opłata za dostawę, opłata za płatność w systemie internetowym).