Kategorie

Regulamin sklepu internetowego FUKS24.pl

I. Postaowienia ogólne

  1. Sklep internetowy Fuks24.pl prowadzony jest przez firmę Fuks Zadrowscy Spółka Jawna z siedzibą w Wejherowie przy ulicy Rzeźnickiej 8, wpisaną do rejestru przedsiębiorców
  2. prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Gdańsku, VIII Wydział Gospodarczy pod numerem KRS 0000144542, NIP 958-13-69-414 REGON 192479404 e-mail adrian@fuks24.pl, nr telefonu 58 572 10 12.
  3. Sklep internetowy fuks24.pl prowadzi sprzedaż towarów z zakresu sprzętu agd, rtv oraz komputerowego.
  4. Wszystkie ceny podane w sklepie internetowym Fuks24.pl są podawane w polskich złotych (PLN) i są cenami brutto (tj. zawierają wszelkie składniki jak cła i podatki, w tym podatek VAT).
  5. Wiążąca dla stron jest cena widniejąca przy produkcie w momencie złożenia zamówienia przez Klienta.
  6. Na każdy sprzedany towar w sklepie internetowym wystawiamy faktury VAT.
  7. Zawartość sklepu internetowego nie jest ofertą w rozumieniu kodeksu cywilnego. W szczególności informacje o dostępności produktów nie są podstawą do traktowania zawartości sklepu internetowego jako oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego.

II. ZAMÓWIENIA I ICH REALIZACJA

  1. Zamówienia w sklepie można składać za pośrednictwem systemu internetowego www.fuks24.pl, poprzez pocztę elektroniczną pod adresem adrian@fuks24.pl lub telefonicznie: 58 572 10 12.
  2. W chwili złożenia zamówienia w systemie sklepu internetowego fuks24.pl, klient automatycznie otrzymuje e-mailem potwierdzenie złożenia zamówienia. Potwierdzenie to nie oznacza przyjęcia zamówienia do realizacji jest jedynie informacją o poprawnym złożeniu zamówienia.
  3. Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie wszystkich niezbędnych danych, imienia, nazwiska, numeru telefonu, adresu dostawy oraz adresu e-mail. Po przyjęciu zamówienia sprzedawca potwierdzi je telefonicznie lub pocztą elektroniczną.
  4. Sklep może odmówić realizacji, w momencie braku możliwości potwierdzenia zamówienia w ciągu 3 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia.
  5. Zawarcie umowy kupna – sprzedaży między sklepem a klientem następuje w momencie potwierdzenia przez pracownika sklepu przyjęcia zamówienia do realizacji. Potwierdzenie odbywa się za pomocą poczty elektronicznej.
  6. Klient ma prawo do dokonania zmian w zamówieniu do chwili opuszczenia przesyłki magazynu sklepu. Zmiana musi zostać zaakceptowana i potwierdzona za pomocą poczty elektronicznej przez sklep.
  7. Sklep zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówienia w przypadku trwałej niedostępności zamówionego towaru lub z innych ważnych przyczyn. W szczególności w przypadku, w którym na skutek pomyłki lub usterki technicznej wystąpiłaby oczywista i rażąca niezgodność ceny lub danych prezentowanego produktu.
  8. Dostawa towaru odbywa się na kilka sposobów:
  9. Dostawa przez firmę kurierską. Współpracujemy z firmą DB Schenker, Geis, Inpost, UPS.
  10. Dostawa transportem własnym naszej firmy. (tylko w wybranych dzielnicach trójmiasta które
  11. obsługujemy własnym transportem).
  12. Odbiór osobisty w jednym ze sklepów naszej firmy. Tylko na podstawie numeru zamówienia.
  13. Cennik usług transportowych na stronie w dziale koszty dostawy.
  14. Formy płatności za zakupy w sklepie Fuks24.pl:
  15. Przelewem na rachunek bankowy. Podstawą do wysłania towaru jest moment zaksięgowania
  16. wpłaty na naszym rachunku bankowym.
  17. Za pobraniem przy odbiorze przesyłki. Maksymalna wartość zamówienia przy płatności za
  18. pobraniem to 10 000 zł.
  19. Gotówką w kasie, w przypadku odbioru osobistego w jednym z naszych sklepów.
  20. W systemie ratalnym. Oferty Banków dostępne na stronie sklepu.
  21. Czas realizacji zamówienia prezentowany na stronie sklepu to okres od momentu potwierdzenia zamówienia do wysłania paczki. Czas ten liczony jest w dniach roboczych. Do czasu realizacji należy doliczyć czas dostawy. W przypadku
    1. firmy kurierskiej jest to od 1 do 2 dni roboczych,
    2. transportu własnego po ustaleniu z konsultantem,
  22. W trakcie odbioru paczki należy sprawdzić czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu i nie nosi śladów otwierania. Następnie obieramy przesyłkę i w obecności kuriera sprawdzamy zawartość paczki. W chwili stwierdzenia uszkodzenia paczki, lub niezgodności zawartości paczki z zamówieniem, należy spisać protokół reklamacyjny oraz niezwłocznie skontaktować się ze sklepem pod numerem telefonu 58 572 10 12 lub mailowo: adrian@fuks24.pl

III. GWARANCJA, ODPOWIEDZIALNOŚĆ I ZWROT TOWARU

  1. Wszystkie produkty oferowane w sklepie Fuks24.pl są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
  2. Produkty posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Warunki gwarancji są określone w druku gwarancji dołączonym do towaru. Reklamacje gwarancyjne należy składać zgodnie z warunkami gwarancji.
  3. Klient ma prawo reklamować towar zakupiony w naszym sklepie na postawie odpowiedzialności za niezgodność towaru z umową, zgodnie z ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej z dnia 27 lipca 2002 roku. Okres odpowiedzialności na podstawie niezgodności towaru z umową wynosi 24 miesiące.
  4. Czas na rozpatrzenie reklamacji w związku z niezgodnością towaru z umową wynosi 14 dni.
  5. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony, wymieniony na nowy lub w przypadku braku możliwości naprawy lub wymiany zostanie zwrócona równowartość ceny produktu.
  6. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia sprzętu z winy użytkownika, wszelkie koszty procedur reklamacyjnych pokrywa klient (koszty przesyłek, ewentualne koszty diagnostyki serwisowej sprzętu).
  7. W przypadku reklamacji nośników danych (karty pamięci, dyski twarde itp.)sklep nie odpowiada za dane umieszczone na tych nośnikach.
  8. W okresie 14 dni od daty dostarczenia zamówionego towaru lub jego osobistego odbioru, konsument ma prawo zwrotu towaru bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, zgodnie z przepisami zawierania umów na odległość (zgodnie z art. 7 Ustawy z dnie 2 marca 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów), składając sprzedawcy oświadczenie na piśmie. Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty wyłącznie wtedy, gdy będzie dostarczony do sklepu w oryginalnym, nieuszkodzonym fabrycznym opakowaniu, z kompletną jego zawartością (nie tylko samo urządzenie, ale również wszelkie inne dołączone akcesoria, instrukcje i dokumenty).
  9. Zwracany towar i dołączone do niego akcesoria nie mogą nosić śladów używania. Towar zwracany w powyższym trybie należy przesłać na adres sklepu (na koszt kupującego) lub dostarczyć osobiście po wcześniejszym pisemnym zgłoszeniu.
  10. Do przesyłki ze zwracanym towarem należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy, swoje dane personalne oraz numer rachunku bankowego oraz dane posiadacza rachunku na który nastąpi zwrot wartości produktu. (wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy).
  11. W przypadku odstąpienia od umowy, zwracamy wartość towaru przelewem w ciągu 7 dni roboczych od momentu jego otrzymania. Zwrotowi podlega jedynie należność za zwracany towar. Zwrotowi nie podlegają opłaty dodatkowe, takie jak opłata za dostawę, opłata za płatność w systemie internetowym).
ekspresowa dostawa
informacje o przesyłce
regularne nowości
Dodano do koszyka

Koszyk

0
    0
    Koszyk
    Nie znaleziono produktów w koszykuWróć do sklepu